ONLINE Meet & Greet

21 november:   Ontmoet Sinterklaas 'LIVE' bij jullie in de huiskamer

Wat kan je verwachten?

Een leuke, interactieve, sfeervolle en gezellige ontmoeting.

Het leven in 2020 ziet er net even wat anders uit dan anders. Zo ook de sinterklaasintocht in De Wilp.

Elk jaar horen wij weer van Sinterklaas dat hij zo geniet van zijn komst in ons dorp. Vooral de Meet & Greet die wij elk jaar weer voor hem organiseren vind hij een cadeautje om naar uit te kijken.

Daarom organiseren wij ook dit jaar een Meet & Greet, maar dan geheel in stijl van het jaar 2020, namelijk vanuit onze eigen huiskamers. De meeste kinderen zijn al bekend met één van de programma's Google Classroom, Teams en/of Zoom. Daarom nodigen wij jullie uit om deel te nemen in de virtuele huiskamer van Sinterklaas. Samen met 5 gezinnen bezoeken jullie hem in Teams en krijgen alle kinderen de gelegenheid om Sinterklaas nou net die ene prangende vraag te stellen. Thuiswerkpiet zal Sinterklaas hierbij ondersteunen om het allemaal in goede banen te leiden.

Deze activiteit is geschikt voor gezinnen met kinderen t/m groep 4. Lijk het je leuk om deel te nemen aan één van de virtuele huiskamers, geef je dan snel op!

Voor opgave en/of vragen kun je mailen naar stichtingtwylpke@outlook.com vermeld hierbij goed om welke kinderen het gaat (eventueel een leuke anekdote) en voor Sint handig om te weten waar jullie huis staat!