Crazy Speelweek De Wilp 2021

Gelukkig kunnen/ mogen we dit jaar weer een speelweek organiseren. Wij als organisatie hebben ervoor gekozen om dit in een aangepaste vorm te doen. Dit betekent dat we helaas geen hutten gaan bouwen, maar we gaan wél timmeren voor kleine "Wylpkes"!

Wat gaan we dan wél doen vraag je je misschien af...

Tijdens de speelweek bieden we dit jaar verschillende activiteiten aan. Als je alles gaat doen zijn het wel eenentwintig verschillende dingen die aan bod komen. Het wordt een Crazy 21 en dat in vier dagen. Zo heeft elke dag een ander thema; maandag staat in het teken van natuur, dinsdag wordt een creatieve dag, woensdag heb je sportkleding nodig en donderdag kun je chillen en pimpen. We sluiten de speelweek af met een uitzwaaifeest door verschillende straten van ons dorp.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Schrijf je vanaf 21 juni in bij Dagwinkel Hovius.

Om deze Crazy Speelweek De Wilp 21 net zo'n succes als de voorgaande jaren te maken, zijn we afhankelijk van vrijwilligers, we hopen dan ook dat er genoeg vrijwilligers bereid zijn ons te ondersteunen.