FOODFESTIVAL "Bonteavond op de Camping"

Donderdag 22 augustus organiseren wij een foodfestival voor alle familieleden, buren en andere inwoners/ betrokkenen van ons dorp. Tijdens deze bonte avond showen de deelnemers de gemaakte hutten en kunnen we met z'n allen genieten van een overheerlijke foodfestival het oudergedeelte wordt verzorgd door Koken en Meer en het kindergedeelte wordt verzorgd door Dagwinkel Hovius.

U kunt zich opgeven bij de dagwinkel, hier schrijft u zich in en ontvangt u een nummer (bewaar deze goed, dit is tevens u lotnummer).

De strippenkaarten kosten €10 per persoon en voor kinderen is het gratis, mits zij deelnemen aan het kindergedeelte. Voor de kinderen is er onbeperkt ranja overige consumpties zijn tegen betaling bij de voetbalkantine te verkrijgen.

Verder hebben we tijdens deze avond nog een BINGO georganiseerd met 3 rondes aan prijzen, de bingokaartjes kosten à 50 cent per stuk. De prijzen zijn onder meer gesponsord door Abrahams Mosterd, Cnossen Leek en Eetcafé De Wilp.

Opgeven is ook nog mogelijk op maandag 19 augustus op het speelweekterrein tot 10:00 uur.