Speelweek De Wilp

SPEELWEEK DE WILP 2019!

Speelweek De Wilp brengt dit jaar de kinderen weer samen, samen met talloze vrijwilligers gaan we er, net als alle voorgaande jaren, in de laatste week van de basisschool-zomervakantie van maandag 19 t/m vrijdag 22 augustus voor zo'n 120 kids uit De Wilp weer een geweldig feestje van maken!

Op deze site kun je meer informatie vinden over 'ons' huttendorp in het thema camping,

foto's bekijken van voorgaande jaren, kind(eren) aanmelden als

deelnemer en jezelf aanmelden als vrijwilliger en/of sponsor.

Tijdens de speelweek worden op deze pagina alle berichten over eventuele programmawijzigingen vanwege verwacht slecht of juist bijzonder mooi weer en andere bijzonderheden vermeld.

Houd deze pagina dan ook goed in de gaten!

deelnemers

Alle kinderen die in het schooljaar 2019 naar de basisschool gaan, zijn van harte welkom tijdens de speelweek.

Kinderen die zich aanmelden van buiten het dorp en/ of scholen vragen wij zich aan te melden samen met een vrijwilliger. Dit omdat wij als organisatie/ vrijwilligers deze kinderen niet (goed genoeg) kennen.

De inschrijvingen starten op 11 juli tijdens de braderie van de feestweek. Wil je verzekerd zijn van deelname? Vrijwilligers die zich voor de braderie hebben aangemeld zijn gegarandeerd van deelname van hun kinderen.

vrijwilligers

Ook dit jaar hebben wij vrijwilligers nodig. Voor allerhande zaken zijn wij opzoek naar mensen die ons kunnen en willen ondersteunen tijdens de week. Voor elke hut zoeken we een vaste begeleider voor maandag, dinsdag en donderdagochtend. Ben je niet ál deze momenten aanwezig maar wil je graag ons team versterken, kijk dan bij vrijwilligers en schrijf je in.

Nog even nagenieten van 2018?

We kijken terug op een zeer geslaagde speelweek! Wil je nog even nagenieten? Dat kan want Arjanne Eelkema heeft vele mooie momenten weten vast te leggen. Klik HIER voor alle foto's.