Speelweek De Wilp

De foto's staan online

De Speelweek gaat maandag 27 augustus van start. Vanaf 9:00 fietsen we door de straten om alle kinderen en vrijwilligers op te halen. Om 9:30 heten we iedereen welkom op het speelweekterrein. Hier vind je alle laatste info die je nodig hebt.

infoboekje deelnemers 2018.pdf
Adobe Acrobat document 1.6 MB
Informatieboekje vrijwilligers (1).pdf
Adobe Acrobat document 294.4 KB

WELKOM BIJ SPEELWEEK DE WILP 2018!

Speelweek De Wilp brengt dit jaar de kinderen weer samen, samen met talloze vrijwilligers gaan we er, net als alle voorgaande jaren, in de laatste week van de basisschool-zomervakantie van maandag 27 t/m vrijdag 30 augustus voor zo'n 120 kids uit De Wilp weer een geweldig feestje van maken!

Op deze site kunt u meer informatie vinden over 'ons' huttendorp in het thema van het wilde westen,

foto's bekijken van voorgaande jaren, kind(eren) aanmelden als

deelnemer en je/u zelf aanmelden als vrijwilliger en/of sponsor.

Tijdens de speelweek worden op deze pagina alle berichten over eventuele programmawijzigingen vanwege verwacht slecht of juist bijzonder mooi weer en andere bijzonderheden vermeld.

Houd deze pagina dan ook goed in de gaten!

deelnemers

Alle kinderen die in het schooljaar 2018 naar de basisschool gaan, zijn van harte welkom tijdens de speelweek. Kinderen die zich aanmelden van buiten het dorp en/ of scholen vragen wij zich aan te melden samen met een vrijwilliger. Dit omdat wij als organisatie/ vrijwilligers deze kinderen niet (goed genoeg) kennen.

De online inschrijvingen beginnen op 5 mei 10:00 uur. Wil je verzekerd zijn van deelname? Vrijwilligers die zich voor 4 mei hebben aangemeld krijgen de gelegenheid om zijn/haar kinderen vanaf 4 mei aan te melden.

vrijwilligers

Ook dit jaar hebben wij vrijwilligers nodig. Voor allerhande zaken zijn wij opzoek naar mensen die ons kunnen en willen ondersteunen tijdens de week. Voor elke hut zoeken we een vaste begeleider voor maandag, dinsdag en woensdagochtend. Ben je niet ál deze momenten aanwezig maar wil je graag ons team versterken, kijk dan bij vrijwilligers en schrijf je in.

speelweeklied

Dit is de speelweek

we doen leuke dingen

sporten en spelen

en samen liedjes zingen!

Met spijkers en een hamer

een zaag en wat hout

gaan we aan de slag

zo worden hutten gebouwd

We hebben geen tijd

om te vervelen

tijdens de speelweek

zijn we aan het spelen

Nog even nagenieten van 2017?

We kijken terug op een zeer geslaagde speelweek! Wil je nog even nagenieten? Dat kan want Arjanne Eelkema heeft vele mooie momenten weten vast te leggen. Klik HIER voor alle foto's.