Koningsdag

Heb jij je al opgegeven voor het hilarische spel Crazy 88?

We doen dit jaar weer een gezinsactiviteit voor ons dorp. Na het overweldigende succes van de vossenjacht van vorig jaar, gaan we dit jaar weer lekker naar buiten, want we gaan Crazy 88 doen! Je vormt een team samen met meerdere gezinnen, bestaande uit minimaal 5 en maximaal 10 leden.

Crazy 88 is een uitdagend spel waarbij jullie De Wilp op een iets andere manier leren kennen dan normaal. Jullie ontdekken de leukste plekken en voeren tegelijkertijd leuke, uitdagende en vooral erg grappige opdrachten uit. Gewapend met een smartphone en daarbij een hoop lef en creativiteit proberen jullie zoveel mogelijk Crazy opdrachten uit te voeren in De Wilp. De vraag hierbij is natuurlijk; wie is het meest creatief en krijgt de meeste opdrachten voor elkaar?

Bereid jullie maar vast goed voor, want gelachen wordt er zeker. Is het niet door jullie, dan wel door een van de andere groepen of toeschouwers in het dorp. We zetten De Wilp op stelten!

Hopelijk tot dan!

Heb je al een team samengesteld? Laat het ons weten via de mail.